czwartek, 7 lutego 2008

Przedstawienie POstaci.

Witajcie drodzy czytelnicy blogów.

Tutaj pisze najtansza dziwka na miescie, bardziej znana jako Płetwiarz.Razem z moim Kolegom Leszczem będziemy opisywać , a może raczej wyśmiewać rożne absurdy życia codziennego.Ja częściej bede pisał o dziewczynach , bo to raczej one wprawiają mnie w "intelektualny zachwyt".Ale cóż takie życie , taki kraj , tacy ludzie.I o tym wszystkim będziemy pisać.

O sobie.

Jestem głupi , brzydki przede wszystkim( jak widać na załączonym obrazku) , jestem także mało rozgarnięty można by rzec nie rozwinięty umysłowo jaki i psychicznie.Lubie minimalizm.To wszystko .Tak to właśnie ja .Nie wiem co ze mną robią te dzieci.Ale je sie wytnie.

Jeśli ktoś to przeczytał to gratuluje inteligencji.

Do "usłyszenia"

Płetwiarz.

2 komentarze:

Zielona pisze...

Ja jestem tańsza! :D

Anonimowy pisze...

o czym bu tu pisac? jestem dziwka jak Wy wszyscy..pzdr dla wszytskich;)