czwartek, 7 lutego 2008

"Ludzka" inteligencja nie zna granic.

Witojcie !!!



To znowu Ja Płetwiarz !!!


Zaznałem dzisiaj kolejnego przykładu niespotykanej,wręcz niebotyczenej , niewyobrażalnej , kuriozalnej, mega-hiper-przestrzennej ,INTELIGENCJI.Tak można By to określić .Wracając do sprawy.Pewna dziewczyna (prawie kobieta) , sama nie wie co mówi , po co i na co. Czy dziewczyny w wieku co prawda trudnym w końcu to "okres" dojrzewania ,lecz wydaje MI się ,że mogą podejmować ostateczne decyzje, które są pewne,trafne.Dlaczego tak szybko zmieniają zdanie , jak ja zmieniam majtki.Moje pytanie brzmi dlaczego? , dlaczego? ,dlaczego?.Co prawda trudny wiek ,lecz można by "go" lepiej przeżyć , bez nerwów , bez nie potrzebnego stresu.Tym bardziej W Ferie!!!.Ale jak to sie mówi Inteligencja jest to choroba umysłowa – na szczęście mało rozpowszechniona.

Pozdrawiam Wszystkie zdecydowane i pewne siebie kobiety,które potrafią dotrzymać słowa.

P.S
Z tego tekstu można wywnioskować ,iż ktoś bardzo mnie zranił.Na przykład rzucając mnie.Nic bardziej mylnego.W końcu jak to słynny Andrew powiedział"Jak można prostytutkę zgwałcić" lub rzucić.Wszystko jedno.Ale sprostowanie jest.

Płetwiarz.

Brak komentarzy: