czwartek, 21 lutego 2008

Dziewczny mogą Nam zawrócić w głowie ??

Witam.

Tu Płetwiarz , wracam po długiej przerwie.Ale mam usprawiedliwienie zajmowałem sie spisem zleceń które do nas przesłaliście :P .Jedni zlecenie mamy już wykonane :).Czeka tylko na obróbke i nie długo bedzie wyświetlone na blogu.

Wracając do tematu czy dziewczyny mogą zawrócić Nam (Mężczyznom :P) w głowach oczywiście że tak.Nie jest to odpowiedź bezpodstawna ,bo wlasnie jestem w okresie takie" zawrócenia"w głowie przez jedną dziewczynę , nie jest oczywiście to nic złego , lecz może wprowadzić w lekki obłęd.I jeszcze nie wiadomo co z tego wyjdzie :( , nie wiem czy dziewczyny tak samo sie przejmują jak są w zauroczeni (Nami) ,a może się jeszcze bardziej przejmują.Nic z Nimi nie wiadomo.Nie wiadomo nawet , kiedy się z nimi widzisz czy coś z tego wyjdzie , nie jesteśmy wstanie niestety wniknąć w ich zaplątane myśli.Zresztą one same nie widzą czasami czego chcą , to Ja sie pytam skąd mamy to wiedzieć.Wracając do zawrotów głowy to jesli My jesteśmy nimi zainteresowani i to bardzo jesteśmy wstanie stanąc dla Nich na głowach , ale czy to coś da ??
Zawrót ten o tyle miły bo to w końcu efekt zakochania , ale i niebezpieczny.Jak to się mowi "chwyciło" Nas .Wtedy zapominamy o całym otaczającym świecie i myślimy tylko o Niej, to chore .Ale to już tak jest.Niestety.

Pozdrawiam.

P.S
W ramach co tygodniowego cyklu muzycznego.Dzisiaj z racji tego mojego nastroju ,kilka piosenek o Miłości lub poprostu o Tym jak chłopak i dziewczyna są ze sobą lub chcą być :p

DO "Usłyszenia"

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

http://pl.youtube.com/watch?v=z7rKtzgPXrU


masz jak juz bedzie Twoja to bedziesz mogl ja przelizać i o tym jest ta piosenka^^

Anonimowy pisze...

kurde normalnie rzescie sie z hujami nałby pozamieniali