wtorek, 12 lutego 2008

Obiecałam....... i dotrzymałam słowa

O to moja piosenka ferii.Leci trochę hip - hopem ,ale cóż w końcu Misiek śpiewa !!!



Krótka biografia Miśka.

Michał Koterski (znany też jako Misiek Koterski, ur. 20 Grudnia 1979 w Łodzi) – polski aktor-amator i prezenter telewizyjny. Syn reżysera Marka Koterskiego.

Zasłynął z ról w filmach ojca, w których grał syna Adama Miauczyńskiego, Sylwka. Znakiem szczególnym tego aktora jest styl gry – artysta nazywa to po prostu "byciem takim, jakim się jest na co dzień".Współuczestniczył w produkcji porannej audycji radiowej w AntyRadiu, podczas której czytał blogi znanych polityków, między innymi Renaty Beger i Wojciecha Wierzejskiego. Obecnie Michał występuje w programie Kuby Wojewódzkiego emitowanego w telewizji TVN , jest także obecny w kilku programach na MTV o tematyce filmowej i muzycznej.




Ja w przeciwieństwie do niektórych dotrzymuje słowa......
Nie przejmujcie się ,to nie ostatnia piosenka którą Was karmię w tym miesiącu to będzie co tygodniowy cykl piosenek lub fragmentów Filmowych.Misiek Wymiata i Zamiata ,nie chodzi mi tylko o jego głos , ale także o inne Jego walory , które Ja jako prostytutka zauważam ;) !!!


Pozdrawiam.Moich wiernych czytelników (których nie ma)

Brak komentarzy: