niedziela, 9 marca 2008

Zazdrość !!!

Witam !!!

Jak by ktoś nie wiedział to jestem Płetwiarz .Ale i tak fani mnie znają :P

Po dośc długiej przerwie spowodowanej , przez tak naprawde leszcza (leszczucha , Rudego 102 ) .Wracam i to wracam w wielkim stylu :) .Wracam dlatego iż uraziły mnie pewne dolegliwości zazdrosnego RUDEGO , ale coż tak jest. Przerwałem przez Niego ważna grę(DSJ 3) i rozmowę na dość popularnym komunikatorze internetowym gadu- gadu.A wiec do rzeczy ....

Leszcz uraził mnie swoją lekkomyślnością ale trzeba się z takim rozwiązaniem pogodzić. Waśnie urażając mnie wyraził swoją zazdrość związaną z tym ,iż inaczej spędziłem Dzień Kobiet niż On , także tym że wygrywam w tym plebiscycie !!! I jest zły również z tego ,że mój stan pewnego rodzaju lekkości umysłu nie jest w dobrej formie :) , ale to już nie moja wina .Tylko pewnej Pani Pięknej w każdym calu !!!Pamiętaj z zazdrości można umrzeć !!!Wracając do chorób umysłowych i fizycznych to Pamiętaj LESZCZYKU TANI że NIEPEŁNOSPRAWNI-PEŁNOSPRAWNI W PRACY !!! I tak dla mnie będziesz najtańszy !!!



P.S
Kocham Cię


Wiem że dzięki Tobie , Dzięki.

Niedługo Wizytówki :) i nowe zlecenia !!!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

niepełnosprawnym mówimy nie. moze wiecie co dauny(nie mowie o fizycznych kalekach) robia jak juz naucza sie klaskac w rece