niedziela, 9 marca 2008

Wzruszenie

"Nie mam co robić więc napisze posta". Tak sobie pomyślałem i wszedłem na naszego bloga. Patrzę a tutaj ankieta na najtańszą dziwkę. To mnie lekko zaskoczyło ale moja ciekawość kazała mi zajrzeć na wyniki tego otóż głosowania. Tak jak przypuszczałem nie prowadziłem, zaskoczył mnie fakt, że ktoś na mnie w ogóle zagłosował. Wzruszyłem się. Naprawdę. Ktoś myśli, że jestem najtańszą dziwką. Po prostu łezka się w oku kręci;(. I właśnie o tym chciałem napisać. Tak naprawdę nie liczy sie głos ludu, ale głos tej/tego prawdziwej/prawdziwego fana. On zawsze przy Tobie będzie od rana do wieczoru. Gdy masz sraczkę lub inne niewydolności związane z trawieniem pokarmu. Tutaj też chciałem skierować parę słów do Płetwiarza. Pamiętaj, że od tego kto wygrywa czegoś się oczekuje. Od Ciebie w tym momencie nie można niczego oczekiwać, ale cieszę się Twoim szczęściem. Tylko kurwa pamiętaj, że to wszystko dzięki mnie. Wracając do fanów. Kocham wszystkich tak samo w przeciwieństwie do niektórych. Więc lepiej głosować na mnie niż na ludzi którzy są niepełnosprawni. Fizycznie i umysłowo. Jak można mieć coś do mistrza Kubusia- prekursora naszego bloga.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

auta dubbing polski i wszytko jasne kurwa

Anonimowy pisze...

ja sama jestem dziwka kosztuje za godzine 50zl to meczace ale musze zarobic na syna zglosilam sie sama tam jest taki wielki pokoj i wszystkie dziewczyny czekaja siedzac na kanapach na klientow tak sama mialam i zachecalam klientow do mie i wchodzillismy do pokojow i dzialo sie najwiecej mie wypozyczyl taki koles az na 4 godz. to bylo meczace a zaraz mialam nastepnego na2 godz. to bolalo wlasnie tam stracilam dziewictwo