niedziela, 9 marca 2008

Kampania reklamowa

Widzę, że dziweczki tutaj się podniecają, że ktoś na nich zagłosował. Na mnie też głosowały do tej pory aż 2 osoby: tajemniczy(a) nieznajomy(a) i ja sam. :D W każdym razie te downy paralityczne nie obiecały Wam nic. Mogą od tak po prostu zniknąć, rzucone spermotryskiem o ścianę. Ja też mogę, ale znikając przynajmniej nie dotrzymam słowa, jak na prawdziwą najtańszą przystało.

Ja Wam mówię, że będę:

  • pisać notki,
  • mądre notki,
  • głupie notki,
  • filozoficzne notki
  • i ogólnie notki czy coś.


A wiadomo, że nie głosujecie na mnie, bo wiadomo, kto tu jest najtańszy. Taka tania, że oddanie na mnie głosu to by po prostu kosztowało za dużo dżuli od palca, za dużo kilobajtów przez Internet, za dużo fotonów od monitora. Ale spoko, ja też szanuję energię na tym świecie, rozumiem. Wcale nie musicie głosować. Przecież wszyscy wiemy.

A te dziwki na pewno nie mają tak wykształconej cipki jak ja.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Zielona najtańsza :D nawet w Plusie jest drożej :P