środa, 26 marca 2008

A po co komu modelka w kościele ?????!!!!!!

Po tak długiej absencji w końcu wróciłem. Dziękuje za oddane na mnie głosy w ankiecie oraz za chętne oglądnięcie mojego show. Chciałem Wam za to podarować nagrania. Bardzo wyjątkowe nagrania. Jedno jest odpowiedzią na słowa, że młodzież nie chodzi do kościoła. Znaleźliśmy osobę, która była potwierdzeniem tej tezy, jak i osobę, która była zaprzeczeniem. Z tego miejsca chciałbym podziękować dawno niewidzianemu Liskowi, którego można nazwać tanią dziwką. Myślę o Tobie wieczorami jak przygotowuje się do wykonania usługi. Jednak pierwszym nagraniem jest zlecenie, które już planowałem dawno temu. Jednak dopiero teraz się w pełni udało. Julku kochany, to dla Ciebie. Jednak chciałem powiedzieć, że to nie koniec zemsty na tej osobie, bo na zbyt wiele sobie pozwoliła. Chciała być tańsza od nas, a to jest przesada.

Sorry, że tak drętwo, ale ktoś musi utrzymać niską "oglądalność" naszego bloga. Bo nie jestem ani Clooney, ani Pitt, chociaż chciałbym być tym pierwszym.

Notka: Leszczu
Dzwoniacze: Płetwiarz, W tle : Leszczu
Mastering: Zielona



4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Co to kurwa jest !!!!!!!!!!! TO ja tam rozmawialem i to ja wykonalem te zlecenia !!!! TO co to kurwa jakiś leszczu pisze posta !!!!
JEbać GO !!!

Wogóle jak drętwo to po co wstawiaasz zrób coś lepszego

Anonimowy pisze...

Oglądnij "Se7en"

Anonimowy pisze...

Albo przeczytaj Dantego i weź w rękę mały katechizm.

Anonimowy pisze...

NO a przyznać do błędu sie nie mogą !!!Tego mały katechizm nie uczy :/ .Chyba.Bo nie czytam ;p